1-әдіс
Науқастарды қолдау қызметі
Туындаған мәселені бірден шешу үшін, медициналық қызмет көрсетуді бақылау және науқастарды қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Бұл қызмет:
- Медициналық көмек көрсету мен медициналық ұйымның емханалық қызметіне ішкі талдау жүргізеді.
- Медициналық қызметтер көрсету стандарттары мен рәсімдерінің бұзылуын анықтайды.
- Науқастардың өтініштері мен шағымдарын қарау мәселелерімен айналысады.
2-әдіс
Шымкент қаласының денсаулық сақтау басқармасының байланыс орталығына хабарласыңыз. ( Барлық медициналық ұйымдар Денсаулық сақтау басқармаларына бағынады, сондықтан сіз Басқармалар байланыс орталығына хабарласу арқылы мәселеңізді шеше аласыз).
3-әдіс
«Qoldau 24/7» мобильді қосымшасы
«Qoldau 24/7»байланысқаннан кейін әлеуметтік сақтандыру қорының мамандары:
- Медининалық ұйымға хабарласады
- Ақпарат жайлы анықтайды
- Медициналық көмек көрсетуден бас тартудың себептерін анықтайды
4-әдіс
Телеграм-дағы SaqtandyryBot
1)Телеграм-дағы «SaqtandyryBot» тауып, оны іске қосыңыз
2) Бас мәзірден «1406 нөміріне өтініш жіберу» таңдаңыз
Өтініш жіберу: Аймақты көрсету, Медициналық ұйымның атауы, сұрақтың мәні
Өтініш тарихы: Қалыптасқан өтініштің күйін тексеруге рұқсат беру
5-әдіс
- ыңғай байланыс орталығы
1) Тәулік бойы қоңыруларды қабылдайды.
2) Өтініштерді өңдеу үшін арнайы құрылған үш деңгейлі модель бойынша қосымшаларды қарастырады:
Бірінші деңгей – кеңес беру сипатындағы сұрақтар
Екінші және үшінші деңгей – егжейт-егжейлі зерттеуді қажет ететін өтініштер
Қор мамандары медициналық ұйыммен байланысып, ақпарат алады.
Медициналық көмек көрсетуден бас тарту себептерін тексереді.
6- әдіс
Tms.kz сайтындағы «Халықтық бақылау» бөлімі
1) Tms.kz сайтына өтіңіз
2) «Халықтық бақылау» бөлімін ашыңыз
3) Тапсырманы таңдаңыз: шағымдану немесе ұсыныс қалдыру
Шағымдану: Аймақты көрсетіңіз, емхана, диагноз, бару күні, ЖСН.
Шағымдану себебін таңдау.
Ұсыныс қалдыру: Бастапқы мәліметтерді толтырып, мәтінді тұжырымдау қажет
Ахмедова Э.С. ЖИТС орталығының маманы