Облыстық денсаулық сақтау басқармасының 18.07.1989 ж. №323-П бұйрығы негізінде Оңтүстік Қазақстан облыстық СПИД-тің алдын алу және онымен  күресу орталығы құрылды және келесі құрылымға ие болды: СПИД-тің алдын алу және онымен күресу орталығы, эпидемияға қарсы алдын-алу іс-шаралармен айналысатын мемлекеттік мекеме болып табылады, аймақтағы АИТВ-инфекциясының таралуын болдырмау және АИТВ жұқтырған және ЖИТС-пен ауыратын науқастарға медициналық көмек көрсету болып табылады.

Орталықтың негізгі міндеттері:

 

Толығырақ . . .

1-әдіс

Науқастарды қолдау қызметі

Туындаған мәселені бірден шешу үшін, медициналық қызмет көрсетуді бақылау және науқастарды қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Бұл қызмет:

  • Медициналық көмек көрсету мен медициналық ұйымның емханалық қызметіне ішкі талдау жүргізеді.
  • Медициналық қызметтер көрсету стандарттары мен рәсімдерінің бұзылуын анықтайды.
  • Науқастардың өтініштері мен шағымдарын қарау мәселелерімен айналысады.                                                        

2-әдіс

Шымкент қаласының  денсаулық сақтау басқармасының байланыс орталығына хабарласыңыз. ( Барлық медициналық ұйымдар Денсаулық сақтау басқармаларына бағынады, сондықтан сіз Басқармалар байланыс орталығына хабарласу арқылы мәселеңізді шеше аласыз).

3-әдіс

«Qoldau 24/7» мобильді қосымшасы

«Qoldau 24/7»байланысқаннан кейін әлеуметтік сақтандыру қорының мамандары:

  • Медининалық ұйымға хабарласады
  • Ақпарат жайлы анықтайды
  • Медициналық көмек көрсетуден бас тартудың себептерін анықтайды

4-әдіс

Телеграм-дағы SaqtandyryBot

          1)Телеграм-дағы «SaqtandyryBot» тауып, оны іске қосыңыз

          2) Бас мәзірден «1406 нөміріне өтініш жіберу» таңдаңыз

Өтініш жіберу: Аймақты көрсету, Медициналық ұйымның атауы, сұрақтың мәні

Өтініш тарихы: Қалыптасқан өтініштің күйін тексеруге рұқсат беру

5-әдіс

  • ыңғай байланыс орталығы

         1)  Тәулік бойы қоңыруларды қабылдайды.

         2) Өтініштерді өңдеу үшін арнайы құрылған үш деңгейлі модель бойынша қосымшаларды қарастырады:

Бірінші деңгей  – кеңес беру сипатындағы сұрақтар

Екінші және үшінші деңгей – егжейт-егжейлі зерттеуді қажет ететін өтініштер

Қор мамандары медициналық ұйыммен байланысып, ақпарат алады.

Медициналық көмек көрсетуден бас тарту себептерін тексереді.

6- әдіс

Tms.kz сайтындағы «Халықтық бақылау» бөлімі

1) Tms.kz сайтына өтіңіз

2) «Халықтық бақылау» бөлімін ашыңыз

3) Тапсырманы таңдаңыз: шағымдану немесе ұсыныс қалдыру

Шағымдану: Аймақты көрсетіңіз, емхана, диагноз, бару күні, ЖСН.

Шағымдану себебін таңдау.

Ұсыныс қалдыру: Бастапқы мәліметтерді толтырып, мәтінді тұжырымдау қажет

 

                                              Ахмедова Э.С. ЖИТС орталығының маманы